Rīgā ražoti automobiļi, kuri savas izturības dēļ ieguvuši starptautiskas godalgas, aprīkoti ar Rīgā ražotām riepām, kas saķeres īpašību ziņā spēj veiksmīgi konkurēt ar labākajiem ārzemju analogiem. Šobrīd izklausās mazliet neticami, taču pirms nedaudz vairāk kā gadsimta tā bija realitāte. Krievu-Baltijas vagonu rūpnīcā Rīgā tika ražoti automobiļi RUSSO-BALT, kurus aprīkoja ar biedrības “PROVODNIK” Rīgā ražotajām riepām. Pirmā pasaules kara un ģeopolitisko pārmaiņu rezultātā Rīga šīs ražotnes zaudēja, un ilgu laiku tika uzskatīts, ka laika gaitā zuduši arī visi RUSSO-BALT automobiļi. Pat šobrīd, kad, pateicoties uzņēmīgiem entuziastiem, pieejama samērā plaša informācija par rūpnīcu un tajā ražotajiem automobiļiem, joprojām par tiem cirkulē dažādi mīti…
Leģendārais Hadsons Hornets – elegants, sportisks automobilis, spējīgs parādīt savas priekšrocības gan sacīkšu trasē, gan arī ikdienas lietošanā. Automobilis, kurš guva fantastiskus panākumus sacīkstēs bet tā arī nespēja iekarot pircēju populariāti. Līdzīgi kā tā “radinieks” no populārās multfilmas “Vāģi” – Doks Hadsons, Hornet bija spiests doties pensijā un atdot savu vietu citiem automobiļiem.
Pirms 30 gadiem itāļu auto ražotājs FIAT publikai izrādīja savu jauno mazauto modeli, kuram turpmākajos gados bija lemts kļūt par vienu no veiksmīgākajiem dižpārdokļiem itāļu ražotāja vēsturē. Jaunais automobilis ieguva nosaukumu Uno – par godu 1910.gada FIAT automobilim “Tipo Uno“.
E-žurnāla “RETROTEHNIKA” 5.numurs veltīts dažādu laikmetu un dažādās pasaules malās ražotajiem automobiļiem – Rīgā ražotajam RUSSO-BALT K12-20, Atlantijas okeāna otrajā pusē izgatavotajam Hudson Hornet un arī itāļu FIAT Uno. Pelnītu vietu žurnālā ieguvusi youngtimer automobiļu kustība, kas arī Latvijā kļūst arvien populārāka.